Klachtenafhandeling

Beste Klant,

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

iHobby BVBA
Marktstraat 36
1745 Opwijk

Tel : +32 478 271 531


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar iHobby bij is aangesloten.

Met vriendelijke groeten,

Katrien Costers
zaakvoerder

iHobby BVBA